WFU

2017年9月24日 星期日

玩打樂樂棒球遊戲





Today I want to introduce playing baseball game on Wii in the morning, this game needs to use the lever as a bat, and then hit the ball out.

(今天我要和大家介紹早上玩的打棒球遊戲,這個遊戲是要用操作桿當成球棒,然後把球打出去。)

This game and the real baseball are almost the same, if three people are out, we change. If we run back to the home base, we get a point. There are three rounds.

(這個遊戲和一般的棒球差不多,只要有三個出局,就要換,從本壘跑一圈回來是一分,我們會打三局。)

Once I let all of the base full, but finally I'm out, my full base are gone, I am very sad, because if I get one more hit, I can have one point.

(有一次我讓大家跑滿壘,但是最後竟然三振,我的滿壘就消失了,我非常傷心,因為只要再得到一分,我就可以有一分,就平手了。)

I played three home runs, but I still didn't win, because lose one point, so I am very angry, want to fight again.

(還有我打過三次全壘打,但是那一局我還是沒有贏,因為別人比我領先了一分,所以我很生氣,想要再挑戰一局。)

I think today is fun because I played baseball.

(我覺得今天很開心,因為今天有玩棒球的遊戲。)