WFU

2017年9月30日 星期六

空中交通工具





Today I want to tell you about the transportation in the air, because I have read one book talking about transportation.

(今天我要和大家介紹在空中的交通工具,因為我看了一本交通工具迷宮的書,裡面有介紹空中交通工具。)

We need to find 11 birds in that page, it's hard to find, but I found it all, and we need to walk the maze in that page.

(我們需要找到 11 隻鳥在那一頁裡面,我們還需要走迷宮。)

There are a lot of transportation in the air, like airplanes, hot balloons, hang gliding, and other air transportation.

(那一頁裡面有介紹很多交通工具,例如,飛機,滑翔翼,熱氣球⋯⋯等,其他空中交通工具。)

I think this page is fun, but I want to see all pages of the book, next time I think I will tell you about another page, because it's good to see.

(我覺得這一頁很好看,但是我想要把整本書看完,所以下一次我可能會和大家介紹其他頁的交通工具。)