WFU

2017年9月24日 星期日

Street fighter





Today I will tell you about street fighter, this game is very fun, in the morning, I play this game along time.

(今天我要和大家介紹快打旋風這個遊戲,早上的時候,我大部分的時間都在玩這個遊戲,直到玩遊戲的時間到。)

In this game I like to use Chun Li, because she can use chain kicks to defeat an enemy, her chain kick is strong.

(在這個遊戲裡面,我喜歡用春麗來打仗,因為他的連環踢很強,而且連環踢可以很容易就打敗敵人。)

Sometimes I will let the computer choose the fighting place and hero, because I can't decide who to use.

(有時候我因為不知道要用誰,和不知道要用哪一個地點,所以就會讓電腦自己選擇,然後我們就去配合。)

When I use Chun Li, I will win a lot of time, because I can easily control what she does, but if my enemy is dad I couldn't.

(如果我使用春麗我可以輕鬆的打贏,但是如果對手很強,像爸爸一樣,我就可能沒辦法。)

I think this game is very fun, because it can use different hero to fight.

(我覺得這個遊戲很好玩,因為可以用很多英雄去打仗。)