WFU

2017年10月30日 星期一

明天要月考了





Tomorrow we have the final test, I am very afraid, because if my score is bad, I will be sad, and I will not in the top three.

(明天我們要考期中考,非常的緊張,因為如果我的成績不理想,我會很傷心,而且有可能不會進前三名。)

Tomorrow we will have a test about Chinese, science, and English, so today I am practicing my science and Chinese.

(明天我們會考國語、自然、英文,所以今天晚上,我就非常的努力複習我最弱的國語和自然。)

I wish tomorrow I can get a high score, because I want to go in top three, but I think is very hard, because my test score is not really high.

(我希望明天可以拿到高分,因為我想要進前三名,但是我想這應該非常的難,因為我的小考成績沒有到很高。)

I think tomorrow my score will be low, but I wish I can get a high score.

(我覺得明天我的月考成績不會太高,但是我很希望我可以拿到高分。)