WFU

2017年10月19日 星期四

I made a sword





Today I want to tell everyone about I made a sword for Halloween, because we cannot make sharp things, so it is made by paper and cannot open.

(今天我要和大家介紹 我做了劍,這把劍是萬聖節裝扮用的,我們因為不能做尖銳或危險的物品,所以我的劍是用紙箱做的,而且不能打開。)

When you made this, you will have to make a long time, because I need to cut and tape, then I need to make other things of Halloween.

(當你要做劍的時候,也許會花很長的時間,因為我做這把劍需要剪還有貼,然後我還要做其他東西。)

I  still don't know what to cosplay, but I think I just need to put something on my face, or wearing some costumes, that is fine.

(經過這麼久,我還是不知道我可以裝扮什麼,但是我想應該只需要做一些疤痕在我的臉上,然後穿一些服裝就好了。)

I think thinking what to cosplay in Halloween is easy, because you just need to do some things on your face, or cut your clothes.

(我覺得想萬聖節要扮什麼是一件很容易的事情,因為你只需要把自己做的疤痕貼在臉上,或者是剪衣物。)