WFU

2017年10月6日 星期五

I get 100 points at math test





In the morning, our teacher gave us the test that yesterday tested and I got 100 points on that test, I am very happy.

(今天早上我們的老師給我們昨天考的數學考卷,我拿到的時候,竟然考了一百分,我非常的開心。)

Teacher told me to check everyone's test mistakes, because I got 100, and in our class, there is only one 100 points, it's me!

(老師叫我改所有人的訂正,因為我的考卷是一百分,然而在我們班上只有一個一百分的人,就是我。)

I am glad, but in the afternoon, we need to test another test, but I think that test, I will not get 100 this time.

(我很開心,但是下午的時候,我們又考了一張數學的考卷,考完之後,我覺得這次的考試我不會再拿一百分。)

I think getting 100 points is hard, because we need to check again and again, and we cannot have any mistake.

(我覺得要拿一百分很難,因為要檢查很多遍,然後完全不可以有錯,不然就不會有一百分。)