WFU

2017年10月12日 星期四

牛魔王





Today I want to tell everyone about Toro, because I didn't use any money to buy this hero, it is free, you just need to fight three times of qualifying mode.

(今天我要和大家介紹牛魔王,因為我沒有花任何的錢去買這隻英雄,它是免費的,你只需要打排位賽三次就好了。)

You can buy Toro by diamond or gold coin, but when I know I can get Toro if I fight qualifying mode for three times, I quickly accomplished the task, but all lost.

(你可以用鑽石或者是金幣買,但是當我看到只要打排位賽三次就可以得到,所以我就打了三次,但是三次都輸了。)

I lost three times, but I still got Toro, because you just fight three times and don't have to win.

(我輸了三次,但是我還是可以拿到牛魔王,因為只要你打三次排位賽,你就可以得到了,不用打贏。)

I think Toro is hard to control, so I didn't use Toro a lots of times. I like to use Yorn.

(我覺得牛魔王很難控制,因為我沒有用他打過很多場,我喜歡用勇。)