WFU

2017年10月17日 星期二

Halloween is coming soon





Halloween is coming soon, but I don't know what to cosplay, and I don't want to spend much money on buying costumes.

(萬聖節快要到了,但是我還是不知道可以辦什麼?我很煩惱,如果可以不用花錢買服裝,那就不要花錢。)

In my home, I can't think of anything that can use to cosplay something in the Halloween, but I will keep thinking.

(在我的家裡,我不能想出任何東西可以用來裝扮的,但是我還是會盡力的想出辦法解決這個問題。)

On Saturday, I made Halloween Ball, this ball is very cute, and I want to attach it on my clothes, because in Halloween, it will be very helpful.

(禮拜六的時候,我做了一顆萬聖節圖案的球,這個球很可愛,然後我想要把它帶在某個地方,因為他對萬聖節很有幫助。)

I think I can cosplay a hero that is in Arena of Valor, because we have a lot of handmade things in our home.

(我覺得我可以裝扮成傳說對決裡的某一個英雄,因為我們家裡有很多英雄們使用的武器用色紙做的。)