WFU

2017年10月23日 星期一

Oral test





Tomorrow I will have an oral test, I am afraid, because my throat is still hurt, I don't know if I can talk or not.

(明天下午,我們會有口試測驗,我很害怕,因為我的喉嚨還很痛,我不知道我到時候可不可以說話。)

Today's test I am fine, because it is writing, and you don't need to talk, if we need to talk, the time we talk is just a little time.

(今天的考試我不太有問題,因為這是筆試,而且你完全不用講話,如果你要講話,講話的時間也不多。)

When I am talking to the teacher, and I feel hurt, I will be very worried about my score, so I need to endure my pain.

(如果我在和老師講話的時候,突然覺得喉嚨痛,我會很擔心我的成績,所以我必須忍受喉嚨痛。)

I think tomorrow will be fine, I wish when I am talking to my oral test teacher, there is no bother by my throat.

(我覺得明天會很正常,我還希望當我在和老師講話的時候,我的喉嚨會不會影響到我。)