WFU

2017年10月22日 星期日

Afraid of going to school





Today I want to tell anyone about that I am afraid of going to school tomorrow because I am afraid of if I cannot talk well.

(今天我要跟大家介紹我很害怕明天去上學,因為我非常害怕如果我講話講的不好,會不會被嘲笑。)

Even that I think that is fine, I am still afraid, when I am laughed by my classmates, I will be sad,  I don't want to go to school anymore.

(連我想這件事是小事的時候,我還是會覺得可怕,當我被同學嘲笑,我就永遠不會想去學校了。)

Now I am very afraid of eating, too, because when I eat something, it is painful, because there's food go through my throat.

(現在我也很擔心吃午餐,因為當我吃了一個東西的時候,我的喉嚨就會痛,因為有食物經過我的喉嚨。)

I think I will not be laughed, but I am still afraid, so I am afraid of tomorrow, I wish tomorrow will be fine.

(我覺得我不會被笑,但是我還是很怕,所以我很害怕明天,希望明天的是正常的。)