WFU

2017年10月24日 星期二

I had a good score





Today I want to tell everyone about that I had an oral test today, and I got a good score, I am very happy.

(今天我要和大家介紹昨天我說的考試,因為昨天有提到我的喉嚨痛,我在口試拿了不錯的分數,我很開心。)

Today my throat is better than yesterday, so I can talk well now, when I drink water, my throut will not be hurt.

(今天我的喉嚨有比昨天好很多,所以我可以正常的講話了,當我喝水的時候我的喉嚨也不會覺得痛。)

When I knew the next one is me, I took out my book and open it to review, I read for a long time, when I am testing, I am not afraid.

(當我知道下一個就是我的時候,我拿出們上課用的課本來複習,我讀了很久,所以當我在考試的時候,我就不會害怕了。)

I think oral test is a little bit easy, because this test didn't take a long time, we just need to read some paragraphs, and answer questions.

(我覺得口試有一點簡單,因為這次的考試不用作太久的時間,我們只需要一些文章,然後回答問題。)