WFU

2017年10月3日 星期二

We cannot wash the loo





Today afternoon, when we were cleaning the floor, I saw a man coming here and told us, we can not use the sink, because it will make a flood.

(今天下午,當我們在掃地的時候,一位叔叔走了過來,然後和我們講說,之後不要用洗手台,因為會淹水。)

That time I went to tell our teacher that thing, and our teacher said, we don't need to clean the loo, so I am happy.

(那時候我跑去和老師講這件事情的發生,我們老師說我們不用掃廁所,所以聽到那一句話,我就覺得很開心。)

When I went to our classroom, I told  everyone, Thursday we don't need to clean the loo, and everybody is happy.

(我回到教室的時候,我和大家宣布,我們禮拜四不用掃廁所,所以大家得很開心。)

I think the man who comes and tells us don't use the sink is good, because we don't need to clean the loo.

(我覺得來告訴我們不要用洗手台的那個叔叔很好,因為這樣我們也許在修好之前,就可以不要掃廁所。)