WFU

2017年10月15日 星期日

家長日





Today I want to tell you about my brother's parents' day that I went on Saturday, it was fun, and I am very happy, I want to go again.

(今天我要和大家介紹昨天我去的家長日,非常非常的好玩,我也很開心,我還想要再去一次。)

First my brother's teacher told us about what he was teaching at his classroom, and my brother's Taiwanese teacher told us about his homework.

(首先我弟弟的老師告訴我們在課堂上是怎麼上課的,然後弟弟的中文老師和我們講他在安親班的表現。)

When my brother's English teacher finished talking about my brother's classroom, we wrote worksheet. It was about word search.

(當弟弟的英文老師介紹完他們的教室的時候,我們就準備寫學習單,是關於找字遊戲的。)

I think yesterday's parents day is very fun, especially the worksheets that I wrote on Saturday, it was really really fun.

(我覺得昨天的家長日很好玩,因為昨天寫的學習單超級超級超級好玩的,簡直可以說是好玩好玩好玩的學習單。)