WFU

2017年10月7日 星期六

Kicking soccer





Today I played soccer with dad at the park, it was fun, I played a lot, and I'm happy, but it is hard to win.

(今天我和爸爸在公園裡玩踢足球,我玩很久,也很開心,但是很難破關。)

This game is to kick soccer in the hula hoop, and dad will move hula hoop, and I need to kick in.

(這個遊戲裡面,我要把足球踢進呼拉圈裡面,然後爸爸會丟呼拉圈,當呼拉圈掉下來,我要把足球踢進去。)

The first time I didn't kick inside, and it is hard, I kicked a lot of time, but I only kicked in two times, it is bad.

(第一次我沒有踢進呼啦圈,那很難我踢了很多次,但是總共才踢進兩次,所以我很爛。)

When I kicked the first time, it was when the hula hoop jump, then my soccer went under it, so the ball didn't hit the hula hoop.

(我在踢第一球的時候,是在呼啦圈被丟起來的時候,所以球就從底下穿過去,所以就沒有碰到呼啦圈。)

I think today is fun because I played a lot.

(我覺得今天很好玩,因為我玩很多。)