WFU

2017年8月4日 星期五

instagram





today I want to tell you about my instagram, this is our class's instagram, because we have a class about computer, and we want to have a exercise, so we have to post something everyday.

今天我想告訴你關於我的 instagram,這是我們班級的 instagram,因為我們有一個關於電腦的課,因為要練習,所以我們每天都要發佈一張貼文。

because my teacher said " if you got the most like, you can have an ice-cream " because I want to eat ice-cream, so I post a lot of thing.

因為我老師說:「如果你有最多讚的話,你就可以吃冰淇淋」,​​因為我想吃冰淇淋,所以我發佈了很多東西。

I post a lot of things that I do, because I like pokemon, so some of my picture have a pokemon's doll beside.

我發佈了很多我所做的事情,因為我喜歡寶可夢,所以我的一些照片旁邊有一個寶可夢的娃娃。

When this class is finish, I will keep post things on, because I want to tell you about my life.

當這個課程結束後,我會繼續發佈,因為我想告訴你我的生活。