WFU

2017年11月4日 星期六

Conan comic





Today I want to tell everyone about Conan comic, I saw this on the internet, it is fun, but a little bit scary, but I think it is ok.

(今天我要和大家介紹柯南漫畫,我是在網路上看的,很好玩,但是有一點可怕,但我覺得還好。)

This comic is about detective, it is very fun, I like Conan's movie and comics.

(這個漫畫是關於偵探辦案的,非常好玩,我喜歡柯南的電影和漫畫。)

I think this comic is very very good. Even though it has some scary things, but it's not real, so I am not afraid of it.

(我覺得這個漫畫很好,因為有一些血腥的畫面,在漫畫裡,就不會很可怕,只是擺擺樣子。)