WFU

2017年11月2日 星期四

Tomorrow





I am excited about tomorrow, because tomorrow we will get our test result, and we will know our score, I think my score is good.

(我很期待明天,因為明天早上,我們可以拿到月考考的社會考卷,而且也可以知道自己考了幾分,我想我的成績應該會不錯。)

Today afternoon, I am asking for the test, because I don't know if I am wrong, and I remember some answers of the test.

(今天下午,我都在問社會考卷的答案,因為我不知道我有沒有錯,而且我也有記得一些答案。)

I think mid-term test is fun, because everyone will think this test is important.

(我覺得期中考很好玩,因為很多人會認為期中考很重要。)